Зміст
Economics and management of national economy
| ЦІНА ЯК ОСНОВНИЙ ЧИННИК КЛАСТЕРНОГО АНАЛІЗУ РИНКУ ОВОЧІВ І ФРУКТІВ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-1-6 |
|
| О. Ю. БОЧКО / O. Bochko, Н. Я. РОЖКО / N. Rozhko |
| РОЛЬ ТЕХНОПАРКІВ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ РЕГІОНУ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-1-7 |
|
| В. М. ОРЛОВ / V. Orlov, А. Д. ПЕТРАШЕВСЬКА / A. Petrashevska, Ю. І. ГУЙГОВА / Y. Huihova, К. Г. МАСЛОВА / K. Maslova |
Economics and Enterprise Management
| СУЧАСНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ДІЛОВОЮ РЕПУТАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ТОВАРНОМУ РИНКУ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-1-1 |
|
| Л. М. КОВАЛЬ / L. Koval, Н. І. САРАЙ / N. Sarai |
| ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ – НАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ СЬОГОДЕННЯ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-1-2 |
|
| А. М. ТКАЧЕНКО / А. Tkachenko, Н. Д. ТИХА / А. Tykha |
| МОТИВАЦІЙНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-1-3 |
|
| М. В. ЗОСЬ-КІОР / M. Zos-Kior |
| ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-1-4 |
|
| О. А. ХІЛУХА / O. Hiluha, М. М. НАДЕЙКО / M. Nadeiko |
Finance, banking and insurance
| ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ BITCOIN В ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-1-5 |
|
| Н. П. ЛЕВКОВЕЦЬ / N. Levkovets |
Economy of the services sector
| ЕКОЛОГІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОЇ СФЕРИ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-1-8 |
|
| В. А. КРАСНОМОВЕЦЬ / V. Krasnomovets, Н. Г. БОСЕЦЬКА / N. Bosetska |
| МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ ПОТОЧНОЇ СТРАТЕГІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-1-9 |
|
| Д. О. ГУЗЬ / D. Huz, Н. Л. КУСИК / N. Kusyk |
| ГОТЕЛЬНИЙ БІЗНЕС В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-1-10 |
|
| Н. В. МИХАЙЛОВА / N. Mikhailova, Н. В. РОГОВА / N. Rogova, С. С. РИБАКОВА / S. Rybakova |
Marketing and Entrepreneurship
| ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-1-11 |
|
| І. О. ДЕЙНЕГА / I. Deineha, О. В. ДЕЙНЕГА / O. Deineha |
| ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН У ТУРИСТИЧНОМУ КОМПЛЕКСІ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-1-12 |
|
| Г. П. ЩУКА / H. Shchuka, Л. І. ГАЛЬКІВ / L. Halkiv |