№ 2(93) (2019)

Весь випуск

Переглянути або завантажити весь випуск PDF

Зміст

Economics and management of national economy

ІНСТИТУЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ТА СТРАТЕГУВАННЯ ГРОМАД І ТЕРИТОРІЙ PDF
М. Є. РОГОЗА / М. Rogoza, В. І. ПЕРЕБИЙНІС / V. Perebyynis
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ СПОЖИВЧОГО РИНКУ В КОНТЕКСТІ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ PDF
Т. П. ЯХНО / T. Yakhno

Economics and Enterprise Management

МЕТОДОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНВЕСТУВАННЯ В МІКРОЕКОНОМІЧНУ СИСТЕМУ PDF
С. М. ДЕНЬГА / S. Denga
ФОРМАЛІЗАЦІЯ АЛГОРИТМУ КВАЛІМЕТРИЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА PDF
В. Ю. СТРІЛЕЦЬ / V. Strilets

Accounting, analysis and auditing

МОЖЛИВОСТІ, ЗАГРОЗИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ «ХМАРНИХ» ТЕХНОЛОГІЙ У БУХГАЛТЕРСЬКОМУ ОБЛІКУ PDF
М. O. ЛЮБИМОВ / M. Lyubimov, В. А. КУЛИК / V. Kulyk
ВАЛІДАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ PDF
Р. Й. БАЧО / R. Bacho

Finance, banking and insurance

БЮДЖЕТНИЙ КОНТРОЛЬ ЯК КРИТЕРІЙ ЕФЕКТИВНОСТІ БЮДЖЕТНОЇ ПОЛІТИКИ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇНИ PDF
Н. С. Педченко / N. Pedchenko, І. В. Литвинчук / I. Lytvynchuk
ОБҐРУНТУВАННЯ ПОРЯДКУ ВПРОВАДЖЕННЯ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛІНГУ В ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ PDF
В. В. КАРЦЕВА / V. Kartseva, Г. М. СИДОРЕНКО-МЕЛЬНИК / H. Sydorenko-Melnyk

Mathematical methods, models and information technologies in the economy

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ФОРМАЛІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ СТВОРЕННЯ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ЕКОНОМІЧНОГО ОБ’ЄКТА PDF
В. М. РОГОЗА / V. Rohoza

Marketing and Entrepreneurship

РОЗВИТОК МЕТОДІВ МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ІННОВАЦІЙНІ ПРОДУКТИ PDF
О. В. ЖЕГУС / O. Zhehus