Основні напрями розвитку текстильного товарознавства як навчальної дисципліни
The main areas of textile merchandise as a discipline
Анотація
Стаття присвячена аналізу літературних джерел, результатів авторських досліджень для формулювання та обґрунтування основних напрямів удосконалення та розвитку текстильного товарознавства як навчальної дисципліни. Розглянуто та конкретизовано вимоги до сучасного підручника з текстильного товарознавства, запропоновано зміни та доповнення до нього. Запропоновано внести у підручники з текстильного товарознавства нові розділи, а саме: «Формування та оцінювання екологічної безпечності текстильних матеріалів і виробів» і «Характеристика асортименту та якості імпортних текстильних матеріалів, які надходять на ринок України». Окреслено необхідність видання підручників за окремими розділами товарознавства текстильних матеріалів і виробів: «Товарознавство швейних виробів», «Товарознавство інтер’єрного текстилю», «Асортимент, властивості та якість нетканих текстильних матеріалів і виробів».
Ключові слова: текстильна сировина, ткані, неткані, трикотажні полотна, технологія виробництва, екотекстиль, нанотекстиль, елітний текстиль.
Summary. The paper analyzes the literature, the results of original research for the development and justification of the main areas of improvement and development of textile merchandising as an academic discipline. Considered and specified the requirements for a modern textbook textile merchandising, proposed changes and additions to it. Proposed introduction of textbooks in textile merchandising new topic, namely «The formation and evaluation of the environmental safety of textilematerials and products» and «Characteristics and quality of the assortment of imported textile materials entering the Ukrainian market». It identified the need for publication of textbooks within the divisions and merchandising textile materials and products, «Commodity apparel», «Commodity interior textiles», «The range of properties and the quality of non-woven textile materials and products».
Keywords: textile raw materials, fabrics, non-woven, knitted fabrics, manufacturing technology, Eco-textile, nanotekstil, luxury textiles.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.