ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МОРОЗИВА ВЛАСНОЇ ТОРГОВОЇ МАРКИ

В. В. Кійко / V. Kiiko, О. М. Каржевська / O. Karzhevska

Анотація


Мета. Статтю присвячено вивченню ринку морозива України, а також обґрунтуванню доцільності впровадження власної торгової марки шляхом дослідження якості та конкурентоспроможності продукції privatelabel на прикладі ТМ «Ашан», порівняно з товарами торгових марок лідерів ринку. Методика дослідження. Інтегральний показник відносної конкурентоспроможності розраховано на основі збірних параметричних індексів функціональних, естетичних та економічних показників, для визначення показників якості використано стандартні методики. Результати. Висновок сформовано на основі проведених розрахунків інтегрального показника якості й інтегрального показника відносної конкурентоспроможності продукції, що є основними в обґрунтуванні доцільності впровадження ВТМ, із метою забезпечення високого рівня прибутку підприємства, за рахунок реалізації високоякісної продукції privatelabel за порівняно низьких цін. Висновки. У роботі запропоновано інноваційну упаковку морозива ТМ «Ашан» як один зі шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції власної торгової марки.

Ключові слова: власна торгова марка, privatelabel, морозиво, рітейлер, якість, конкурентоспроможність.

ПОСИЛАННЯ

1. Грудзинська О. Попит на морозиво на українському ринку перевищує пропозицію – експерти [Електронний ресурс] / Олена Грудзинська // Agronews. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: http://www.agronews.ua/node/77565 (дата звернення: 24.06.2017). – Назва з екрана.

2. Карпенко Ю. М. Тенденції розвитку privatelabel на українському ринку / Ю. М. Карпенко // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». – 2016. – № 13. – С. 377–385.

3. Кравченко Л. Світ морозива та холоду. Ринок / Л. О. Кравченко // Мир продуктов. – 2015. – № 5. – С. 12–16.

4. Летнее лакомство: анализ рынка мороженого в Украине [Електронний ресурс] // Coloro. – 2017. – Режим доступу: https://koloro.ua/blog/issledovaniya/Letnee-lakomstvo-analiz-rinka-morozenoro-v-Ucraine.html (дата звернення: 24.06.2017). – Назва з екрана.

5. Обзор рынка мороженого // Food UA. – 2015. – № 2 (62). – С. 16–20.

6. Офіційний сайт Державної служби статистики України/Статистична інформація [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukrstat.gov.ua/ (дата звернення: 24.06.2017). – Назва з екрана.

7. PrivateLabel: світова та українська практика // CommercialProperty. – 2007. – № 11 (51). – С. 20–21.

8. Шарахматова Т. Є. Розвиток галузі морозива в Україні / Т. Є. Шарахматова, Т. М. Танасова. – Одеса : ОНАХТ, 2014. – С. 7–9.

Опубліковано: 2019-01-15


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.