№ 3(99) (2020)

Зміст

Economics and Enterprise Management

КРЕАТИВНІСТЬ ЯК НАЙБІЛЬША КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ
10.37734/2409-6873-2020-3-1
PDF
Л. М. Шимановська-Діанич / L. Szymanowska-Dianych, О. В. Лозова / О. Lozova
ПЕРЕБУДОВА МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ДІЛОВОЮ АКТИВНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ
10.37734/2409-6873-2020-3-2
PDF
Г. М. СИДОРЕНКО-МЕЛЬНИК / H. Sydorenko-Melnyk, А. В. ЗІНЧЕНКО / A. Zinchenko
АНАЛІЗ ЗАКОНОДАВЧИХ ЗМІН РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
10.37734/2409-6873-2020-3-3
PDF
І. П. Чайка / I. Chaika
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ АРХІТЕКТОНІКИ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ЙОГО ПОТЕНЦІАЛУ РОЗВИТКУ
10.37734/2409-6873-2020-3-4
PDF
Д. І. ШИБКОВСЬКИЙ / D. Shibkovsky, М. Г. ПЕДЧЕНКО / M. Pedchenko

Finance, banking and insurance

ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА
10.37734/2409-6873-2020-3-5
PDF
Н. С. Педченко / N. Pedchenko, В. Ю. Стрілець / V. Strilets, Франко Л. С. / L. Franko, А. О. Опанасюк / А. Opanasiuk
ОЦІНКА ВТРАТ БЮДЖЕТНИХ РЕСУРСІВ ВІД НАДАННЯ ПІЛЬГ ЗА ПРЯМИМИ ПОДАТКАМИ
10.37734/2409-6873-2020-3-6
PDF
О. В. Тимошенко / O. Tymoshenko, Є. О. Шкарупа / Y. Shkarupa

Marketing and Entrepreneurship

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПІДТРИМКИ ПРОДУКТУ
10.37734/2409-6873-2020-3-7
PDF
Н. І. Яловега / N. Yalovega, Д. Р. Верезомський / D. Verezomskyi
ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ГРУПИ ЛОЯЛЬНИХ КЛІЄНТІВ
10.37734/2409-6873-2020-3-8
PDF
А. М. Захаренко-Селезньова / A. Zakharenko-Seleznyova
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ ЯК СКЛАДОВА ІНТЕНСИВНОГО РОЗВИТКУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В КОНКУРЕНТНІЙ ЕКОНОМІЦІ
10.37734/2409-6873-2020-3-9
PDF
А. М. ОВСІЄНКО / A. Ovsienko