Зміст
Economics and Enterprise Management
| КРЕАТИВНІСТЬ ЯК НАЙБІЛЬША КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ 10.37734/2409-6873-2020-3-1 |
|
| Л. М. Шимановська-Діанич / L. Szymanowska-Dianych, О. В. Лозова / О. Lozova |
| ПЕРЕБУДОВА МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ДІЛОВОЮ АКТИВНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ 10.37734/2409-6873-2020-3-2 |
|
| Г. М. СИДОРЕНКО-МЕЛЬНИК / H. Sydorenko-Melnyk, А. В. ЗІНЧЕНКО / A. Zinchenko |
| АНАЛІЗ ЗАКОНОДАВЧИХ ЗМІН РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ 10.37734/2409-6873-2020-3-3 |
|
| І. П. Чайка / I. Chaika |
| ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ АРХІТЕКТОНІКИ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ЙОГО ПОТЕНЦІАЛУ РОЗВИТКУ 10.37734/2409-6873-2020-3-4 |
|
| Д. І. ШИБКОВСЬКИЙ / D. Shibkovsky, М. Г. ПЕДЧЕНКО / M. Pedchenko |
Finance, banking and insurance
| ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА 10.37734/2409-6873-2020-3-5 |
|
| Н. С. Педченко / N. Pedchenko, В. Ю. Стрілець / V. Strilets, Франко Л. С. / L. Franko, А. О. Опанасюк / А. Opanasiuk |
| ОЦІНКА ВТРАТ БЮДЖЕТНИХ РЕСУРСІВ ВІД НАДАННЯ ПІЛЬГ ЗА ПРЯМИМИ ПОДАТКАМИ 10.37734/2409-6873-2020-3-6 |
|
| О. В. Тимошенко / O. Tymoshenko, Є. О. Шкарупа / Y. Shkarupa |
Marketing and Entrepreneurship
| ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПІДТРИМКИ ПРОДУКТУ 10.37734/2409-6873-2020-3-7 |
|
| Н. І. Яловега / N. Yalovega, Д. Р. Верезомський / D. Verezomskyi |
| ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ГРУПИ ЛОЯЛЬНИХ КЛІЄНТІВ 10.37734/2409-6873-2020-3-8 |
|
| А. М. Захаренко-Селезньова / A. Zakharenko-Seleznyova |
| ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ ЯК СКЛАДОВА ІНТЕНСИВНОГО РОЗВИТКУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В КОНКУРЕНТНІЙ ЕКОНОМІЦІ 10.37734/2409-6873-2020-3-9 |
|
| А. М. ОВСІЄНКО / A. Ovsienko |