Зміст
Economics and Enterprise Management
| ВИКОРИСТАННЯ SWOT- І PEST-АНАЛІЗІВ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ОРІЄНТИРІВ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-2-1 |
|
| О. О. Нестуля / O. Nestulya, Н. С. Педченко / N. Pedchenko |
| ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ СТРУКТУР У ТОРГІВЛІ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-2-2 |
|
| К. Ю. Вергал / K. Verhal |
| ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕРЕЖЕВОГО РИТЕЙЛУ В УКРАЇНІ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ COVID-19 DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-2-3 |
|
| В. В. ЛІСІЦА / V. Lisitsa |
Economics and management of national economy
| ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ЗМІН СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ В СУЧАСНИХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-2-4 |
|
| Л. В. СТЕПАНОВА / L. Stepanova, О. В. ТУЖИЛКІНА / O. Tuzhilkina |
| РОЛЬ ГРОМАДСЬКОСТІ У ПРОЦЕСАХ КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ КОШТІВ ОТГ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-2-5 |
|
| А. Р. Беля / A. Belia |
Economy of the services sector
| ЩАСТЯ ЯК ОБ’ЄКТ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ТУРИЗМОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПОСТНЕКЛАСИЧНІЙ ПАРАДИГМІ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-2-6 |
|
| Г. П. Скляр / G. Skliar, Л. В. Дробиш / L. Drobysh |
Marketing and Entrepreneurship
| МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЛОГІСТИКИ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ТОВАРІВ ВИРОБНИЧОГО ПРИЗНАЧЕННЯ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-2-7 |
|
| В. В. Нехай / V. Nekhay |
| НЕЙРОМАРКЕТИНГ ДЛЯ МАЛОГО БІЗНЕСУ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-2-8 |
|
| Н. В. Карпенко / N. Karpenko, М. М. Іваннікова / M. Ivannikova |
| ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС КОДУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-2-9 |
|
| Н. І. Яловега / N. Yalovega, А. М. Захаренко-Селезньова / A. Zakharenko-Seleznyova |