ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МОРОЗИВА ВЛАСНОЇ ТОРГОВОЇ МАРКИ

В. В. КІЙКО, О. М. КАРЖЕВСЬКА

Анотація


Мета. Статтю присвячено вивченню ринку морозива України, а також обґрунтуванню доцільності впровадження власної торгової марки шляхом дослідження якості та конкурентоспроможності продукції privatelabel на прикладі ТМ «Ашан», порівняно з товарами торгових марок лідерів ринку. Методика дослідження. Інтегральний показник відносної конкурентоспроможності розраховано на основі збірних параметричних індексів функціональних, естетичних та економічних показників, для визначення показників якості використано стандартні методики. Результати. Висновок сформовано на основі проведених розрахунків інтегрального показника якості й інтегрального показника відносної конкурентоспроможності продукції, що є основними в обґрунтуванні доцільності впровадження ВТМ, із метою забезпечення високого рівня прибутку підприємства, за рахунок реалізації високоякісної продукції privatelabel за порівняно низьких цін. Висновки. У роботі запропоновано інноваційну упаковку морозива ТМ «Ашан» як один зі шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції власної торгової марки.

Ключові слова: власна торгова марка, privatelabel, морозиво, рітейлер, якість, конкурентоспроможність.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.