МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ СОЦІАЛЬНОГО ЕФЕКТУ ВІД ЗРОСТАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЛОЯЛЬНОСТІ
Анотація
Удосконалено методичні засади дослідження показників для оцінки величини соціального ефекту від застосування системи соціального маркетингу в діяльності роздрібного торговельного підприємства, які базуються на врахування науково-практичних рекомендацій із оцінки рівня споживчої лояльності, довіри та сприймаємої соціальної відповідальності (ССВ) засобами польових маркетингових досліджень. Отримані результати формують принципово новий підхід до якісних досліджень складного впливу чинника соціальної відповідальності з урахуванням результатів кореляційного аналізу. Ключові слова: соціальний маркетинг, роздрібна торгівля, споживча лояльність, рівень довіри, кореляційний аналіз, польові дослідження.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.