МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОПИТУ НА ОСВІТНІ ПОСЛУГИ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ АВС

В. І. ПЕРЕБИЙНІС, М. Н. МАЛИШ, В. І. ГАВРИШ, Ю. В. ПЕРЕБИЙНІС

Анотація


Метод АВС, що ґрунтується на принципі Парето, широко застосовується в економіці, менеджменті, логістиці, доцільно застосовувати для маркетингових досліджень попиту на освітні послуги. Для цього розроблений відповідний алгоритм класифікації абітурієнтів за методом АВС. Встановлено, що використання цього методу для набору дозволяє з’ясувати пріоритетні регіони та напрями підготовки.
Ключові слова: метод АВС, вищі навчальні заклади, освітні послуги, абітурієнти, маркетингові дослідження.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.