ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДАЖУ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ

І. Л. ПАВЛИК ПАВЛИК

Анотація


Формування та використання власного збутового потенціалу підприємств торгівлі зумовлено організацією процесу задоволення потреб споживачів. Розглянуто питання впливу системи якості продажу підприємств торгівлі на ефективність формування їх конкурентного статусу. Запропоновано основні етапи управління якістю продажу, шляхи ефективного використання збутового потенціалу та вдосконалення організаційно-економічного механізму формування конкурентного статусу підприємств торгівлі.
Ключові слова: система управління якістю продажу, збутовий потенціал, конкурентний статус, мотивація, сервіс.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.