Формування конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства та застосування лідерства в управлінні як конкурентної переваги
Анотація
Стаття присвячена актуальному питанню дослідження особливостей конкуренції та конкурентних переваг у ресторанному господарстві, та вивчається проблема впливу лідерства на конкурентоспроможність підприємств ресторанного господарства. Метою дослідження є визначення особливостей конкуренції та конкурентних переваг у ресторанному господарстві, розкриття сутності конкурентоспроможності та вивчення ролі лідерства у конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства. У ході досліджень доведено, що задля високої конкурентоспроможності у системі управління підприємствами ресторанного господарства необхідно застосовувати лідерство. Проведено аналогію між визначеннями «лідерство» і «конкурентні переваги». Отже, основним завданням технологій формування конкурентних переваг є адаптація системи управління до змін у конкурентному середовищі, що дозволяє швидко і точно визначити напрями підвищення конкурентоспроможності.
Ключові слова: конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентні переваги, управління підприємствами ресторанного господарства, лідерство, лідерство в управлінні підприємствами ресторанного господарства.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.