Комунікативні зв’язки підприємств машинобудування у процесі управління маркетинговою діяльністю
Анотація
Досліджено важливість створення організаційної структури маркетингу підприємств і її адаптацію до змін маркетингового середовища. Визначено етапи реалізації маркетингового підходу до управління діяльністю підприємств машинобудування. Встановлено особливості маркетингового забезпечення підприємств машинобудівної промисловості. Запропоновано вдосконалити посадові інструкції працівників відділу збуту та розширити їх функціональні обов’язки відповідно до посад на підприємствах машинобудування з метою забезпечення їх комунікаційних зв’язків.
Ключові слова: комунікаційні зв’язки, організаційна структура, маркетинговий підхід, посадові інструкції, маркетингова діяльність, функції.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.