Феномен інтернет-магазину в понятійному апараті бухгалтерського обліку.

Тетяна Володимирівна Бочуля

Анотація


У статті досліджено специфічну природу інтернет-торгівлі як наслідку еволюції техніко-технологічної формації сучасного суспільства. Критично оцінено перспективність інтернет-торгівлі порівняно із традиційною формою згідно з їхніми можливостями та характерними ризиками. Проаналізовано протиріччя у визначенні інтернет-магазину, що спричиняє неадекватну його облікову ідентифікацію для відображення витрат на організацію для здійснення діяльності. Розглянуто порядок відображення в обліку витрат на створення сайта, який є основою інтернет-магазину, залежно від умов створення та предмета договору.


Ключові слова: електронна торгівля, інтернет-магазин, облік, web-сайт, нематеріальний актив.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.