Потоки як єднальні елементи логістичної сервісної системи.
Анотація
У статті розглянуті основні, тобто потоки споживачів, і обслуговуючі (кадрові, матеріальні, фінансові і інформаційні) потоки в логістичній сервісній системі. Показана єднальна і структуруюча роль потоків у системі, причому акцент зроблений на кадрових потоках і потоках споживачів. Проаналізована споживча підсистема на прикладі туристів як потокообразующих елементів, що володіють інтелектуально-енергетичним потенціалом.
Ключові слова: сервісна логістика, логістична сервісна система, потоки споживачів, кадрові потоки, зв’язки в системах, туристські потоки, інтелектуально-енергетичний потенціал.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.