ДЕКЛАРУВАННЯ СКЛАДОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ АГРОХОЛДИНГУ ЯК АКТУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ ТЕХНІКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОРПОРАТИВНОМУ УПРАВЛІННІ

О. І. СЕРДЮК

Анотація


Наразі практика використання офіційних сайтів як засобу декларування компонентів організаційної культури недостатньо вивчена. Актуальність і важливість питання підвищення результативності інформаційної функції організаційної культури за допомогою інтернет-ресурсів підтверджується потребами прискорення зовнішньої адаптації корпорації. Мета статті – дослідити стан публічного декларування ключових факторів корпоративної культури провідними агрохолдингами України. З’ясовано наявність таких ключових складових організаційної культури, як місія, бачення, цінності, стратегія, філософія на офіційних сайтах агрохолдингів України. Вивчено зміст місії та бачення ряду компаній. Рівень відкритості компанії пропонується забезпечувати вичерпним декларуванням компонентів організаційної культури на їх офіційних сайтах.

Ключові слова: складові організаційної культури, інформаційна функція складових організаційної культури, місія, бачення.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.