СТРУКТУРА КОНКУРЕНТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Анотація
Сьогодні все більше уваги приділяється забезпеченню конкурентоспроможності підприємств, що визначає успіх їх господарської діяльності на ринку. У цьому контексті особливого значення набуває розв’язання проблеми обґрунтування структури конкурентного потенціалу торговельного підприємства. Мета статті – обґрунтувати структуру конкурентного потенціалу підприємства роздрібної торгівлі. Систематизовано погляди науковців на варіанти структуризації конкурентного потенціалу підприємства за його складовими.Обґрунтовано складові конкурентного потенціалу підприємства роздрібної торгівлі у розрізі елементів їх формування. Складовими конкурентного потенціалу підприємства роздрібної торгівлі визначено технологічний, комерційний, маркетинговий, клієнтський і підприємницький потенціали.
Ключові слова: конкурентний потенціал, структура конкурентного потенціалу, складові конкурентного потенціалу, система, підприємство роздрібної торгівлі.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.