СТРУКТУРА КОНКУРЕНТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

М. В. АФАНАСЬЄВА

Анотація


Сьогодні все більше уваги приділяється забезпеченню конкурентоспроможності підприємств, що визначає успіх їх господарської діяльності на ринку. У цьому контексті особливого значення набуває розв’язання проблеми обґрунтування структури конкурентного потенціалу торговельного підприємства. Мета статті – обґрунтувати структуру конкурентного потенціалу підприємства роздрібної торгівлі. Систематизовано погляди науковців на варіанти структуризації конкурентного потенціалу підприємства за його складовими.Обґрунтовано складові конкурентного потенціалу підприємства роздрібної торгівлі у розрізі елементів їх формування. Складовими конкурентного потенціалу підприємства роздрібної торгівлі визначено технологічний, комерційний, маркетинговий, клієнтський і підприємницький потенціали.

Ключові слова: конкурентний потенціал, структура конкурентного потенціалу, складові конкурентного потенціалу, система, підприємство роздрібної торгівлі.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.