ЕЛЕКТРОННИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ВІДНОСИН ПІДПРИЄМСТВА З ПОКУПЦЯМИ

С. В. МАЛОВИЧКО

Анотація


Останнім часом усе більше уваги приділяється новому бізнес-середовищу для підприємств – кіберпростору Інтернету, яким передбачено активізацію управлінської діяльності, здійснення маркетингових досліджень у цій сфері, реалізацію нових маркетингових програм. При цьому особливу увагу слід приділяти взаємодії маркетингу та Інтернету, її впливу на відносини із покупцем. Мета статті – розкрити сутність електронного маркетингу, а також визначити місця електронного маркетингу в системі відносин підприємства з покупцями. Визначено сутність термінів «інтернет-маркетинг», «електронний маркетинг», «електронний маркетинг у системі відносин підприємства з покупцями», висвітлено основні об’єкти законодавчого регулювання у сфері електронної комерції. Для підвищення ефективності діяльності підприємства пропонується формувати маркетингову систему взаємодії з використанням електронних технологій.

Ключові слова: маркетинг, електронний маркетинг, покупці, Інтернет, електронна комерція, маркетинг відносин.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.