ОЦІНКА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ СТРАТЕГІЙ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ТА ЇХ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НА КОНДИТЕРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

М. М. ЯНЕВИЧ, Ю. М. САФОНОВ

Анотація


У статті здійснюється дослідження та аналіз взаємозв’язку маркетингових стратегій управління, та їх інформаційно-аналітичного забезпечення на регіональних підприємствах кондитерських виробів Тернопільської та Івано-Франківської області.

Ключові слова: стратегічне маркетингове управління, стратегія масового маркетингу, стратегія диференційованого маркетингу, стратегія концентрованого маркетингу, інформаційно-аналітичне забезпечення.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.