МОДЕЛЮВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ

Н. Г. ГУРЖІЙ

Анотація


За сучасних умов господарювання на діяльність підприємства все більше впливає на нестабільне та непередбачуване середовище. Одним із методів забезпечення адаптивності та ефективності діяльності підприємств на ринку в ситуації, коли посилення конкурентного оточення та зменшення платоспроможності покупців є стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств. Мета статті – обґрунтуват етапи та моделювання процесу стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств за сучасних умов. За допомогою процесно-системного підходу визначено етапи стратегічного управління збутовою діяльністю: стратегічний моніторинг, стратегічний аналіз, стратегічне проектування, стратегічне планування та стратегічний контроль. Запропоновано модель і визначено механізм здійснення стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств.

Ключові слова: стратегічне управління, збутова діяльність, процесний підхід, механізм, система управління.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.