МАРКЕТИНГ КОМУНІКАЦІЙ У СФЕРІ ПОСЛУГ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ РИНКОВИХ ВІДНОСИН
Анотація
Мета статті – розглянути сучасні підходи до визначення сфери послуг і визначити роль маркетингу комунікацій у сфері послуг. Розкрити зміст поняття «послуги» та основні відмінні ознаки сфери виробництва товарів від сфери послуг. Проаналізовано зміст понять «послуга» та «маркетинг комунікацій». Здійснено аналіз тенденцій розвитку маркетингу комунікацій сфери послуг. У маркетинговій діяльності слід орієнтуватись на потреби споживача та приділяти увагу інформації, її цілісність, зрозумілість і якість.
Ключові слова: маркетингові комунікації, сфера послуг, інструменти маркетингових комунікацій, реклама, персональний продаж, стимулювання збуту, пропаганда, паблік рілейшнз, директ-маркетинг.
Повний текст:
PDFПосилання
Котлер Ф. Основы маркетинга : [пер. с англ.] / общ. ред. Е. М. Пеньковой. – М. : Прогресс, 1990. – 205 c.
Kotler F. Osnovyi marketinga : [per. s angl.] / obsch. red. E. M. Penkovoy. – M. : Progress, 1990. – 205 c.
Лавлок К. Маркетинг yслуг: персонал, технологи, стратегии / Лавлок К. – М. : Изд. дом «Вильяме», 2005. – 982 с.
Lavlok K. Marketing yslug: personal, tehnologi, strategii / Lavlok K. – M. : Izd. dom «Vilyame», 2005. – 982 s.
Парасюк О. О. Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг послуг» / Парасюк О. О. / Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Х. : ХНАМГ, 2012. – 86 с.
Parasyuk O. O. Konspekt lektsIy z distsiplіni «Marketing poslug» / Parasyuk O. O. / Hark. nats. akad. mіsk. gosp-va. – H. : HNAMG, 2012. – 86 s.
Козик В. В. Міжнародні економічні відносини : навч. посіб. / Козик В. В. – 3-тє вид., перероб. і допов. – К. : Знання-Прес, 2002. – 406 с.
Kozik V. V. Mіzhnarodnі ekonomіchnі vіdnosini : navch. posіb. / Kozik V. V. – 3-tе vid., pererob. і dopov. – K. : Znannya-Pres, 2002. – 406 s.
Моргулець О. Б. Менеджмент у сфері послуг : навч. посіб. / Моргулець О. Б. – К. : Центр учбової л-ри, 2012. – 384 с.
Morgulets O. B. Menedzhment u sferі poslug : navch. posіb. / Morgulets O. B. – K. : Tsentr uchbovoуi l-ri, 2012. – 384 s.
Євдокимов Ф. І. Азбука маркетингу : навч. посіб. / Ф. І. Євдокимов, В. М. Гавва. – 3-тє вид. перероб. і допов. – Стакер, 1998. – 432 с.
Evdokimov F. I. Azbuka marketingu : navch. posіb. / F. I. Evdokimov, V. M. Gavva. – 3-tе vid. pererob. і dopov. – Staker, 1998. – 432 s.
Романов А. А. Маркетинговые коммуникации / Романов А. А., Панько А. В. – М. : Эксмо, 2006. – 432 с.
Romanov A. A. Marketingovyie kommunikatsii / Romanov A. A., Panko A. V. – M. : Eksmo, 2006. – 432 s.
Блайд Дж. Маркетинговые коммуникации: Что? Как? И почему? [пер. с англ.] / Блайд Дж. – Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2004. – 368 с.
Blayd Dzh. Marketingovyie kommunikatsii: Chto? Kak? I pochemu? [per. s angl.] / Blayd Dzh. – Dnepropetrovsk : Balans-Klub, 2004. – 368 s.
Примак Т. О. Ринок маркетингових комунікацій: стратегічний аспект / Примак Т. О. / Наукові праці. – Вип. 8: Проблеми формування і розвитку ринкової економіки в Україні. – К., 2003. – С. 60–63.
Primak T. O. Rinok marketingovih komunіkatsіy: strategіchniy aspekt / Primak T. O. / Naukovі pratsі. – Vip. 8: Problemi formuvannya і rozvitku rinkovoуi ekonomіki v Ukraуinі. – K., 2003. – S. 60–63.
Бернет Дж. Маркетинговые коммуникации: Интегрированный подход / [пер. с англ. Н. Габенова, В. Кузина ; под общ. ред. С. Г. Божука]. – С.Пб. : Питер, 2001. – 860 с.
Bernet Dzh. Marketingovyie kommunikatsii: Integrirovannyiy podhod / [per. s angl. N. Ga-
benova, V. Kuzina ; pod obsch. red. S. G. Bozhuka]. – S.Pb. : Piter, 2001. – 860 s.
Почепцов Г. Г. Теория коммуникации / Почепцов Г. Г. – М. : Рефл-бук ; К. : Ваклер. – 2001. – 656 с.
Pocheptsov G. G. Teoriya kommunikatsii / Pocheptsov G. G. – M. : Refl-buk ; K. : Vakler. – 2001. – 656 s.
Примак Т. О. Маркетинг : навч. посіб. / Примак Т. О. – К. : МАУП, 2004. – 228 с.
Primak T. O. Marketing : navch. posіb. / Primak T. O. – K. : MAUP, 2004. – 228 s.
Діяльність підприємств сфери послуг 2013 рік [Електронний ресурс]. – Режим доступу:
http:// www.ukrstat.gov.ua/ – Назва з екрана.
Dіyalnіst pіdpriеmstv sferi poslug 2013 rіk [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu:
http:// www.ukrstat.gov.ua/ – Nazva z ekrana.
Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины 2013 и развитие рынка в 2014 году [Електронний ресурс]. – Режим доступу:
http://www.reklamonstr.com/archives/16656/ – Назва з екрана.
Ob’em reklamno-kommunikatsionnogo ryinka Ukrainyi 2013 i razvitie ryinka v 2014 godu [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu:
http://www.reklamonstr.com/archives/16656/ – Nazva z ekrana.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.