КРЕАТИВНІСТЬ ЯК НАЙБІЛЬША КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ
10.37734/2409-6873-2020-3-1

Л. М. Шимановська-Діанич / L. Szymanowska-Dianych, О. В. Лозова / О. Lozova

Анотація


Мета статті полягає в дослідженні сутнісної природи креативності та визначенні основних чинників розвитку креативного потенціалу в майбутніх менеджерів. У статті окреслено місце креативності у формуванні та побудові креативного класу суспільства. Визначено основні складові та компоненти креативності. Досліджено особливості розвитку креативності в майбутніх менеджерів у сучасних умовах господарювання. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Окреслено роль і місце креативності в розвитку інтелектуального потенціалу майбутніх менеджерів. Установлено взаємозв’язок між розвитком креативного потенціалу спеціалістів та формуванням креативного класу суспільства та креативної економіки. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що розвиток креативності сприятиме професійній компетенції майбутніх менеджерів, а креативне суспільство більш ефективне в національній конкурентній боротьбі. Подальші дослідження пов’язані з розробленням методики впровадження креативного менеджменту в діяльність підприємства в сучасних умовах господарювання.

Ключові слова: креативність, інтелектуальна креативність, соціальна креативність, креативний клас, креативний бізнес, креативна економіка.

ПОСИЛАННЯ

1. Сайт IBM [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.ibm.com/thought-leadership/institute-business-value/c-suite-study/ ceo (дата звернення: 07.07.20). – Назва з екрана.

2. Florida R. The Rise of the Creative Class. New York : Basic Books, 2002. – 387 p.

3. Курочкина А. Ю. Исследования креативности: постановка проблемы экономики / А. Ю. Курочкина // Сборник научных статей по итогам Международной научной конференции, С.-Петербург, 19–20 мая 2009 г. под общ. ред. проф. Н. А. Горелова, проф. О. Н. Мелькова. – Москва : Креативная экономика, 2009. – С. 630–639.

4. Lubart T. Children’s creative potential: an empirical study of measurement issues / T. Lubart, C. Pacteau, A. Y. Jacque, X. Caroff // Learning and Individual Differences. – 2010. – № 20. – Р. 388–392.

5. Taylor C. W. Various Approaches to and Definitions of creativity / C. W. Taylor, R. J. Sternberg (Eds.). Cambridge: Cambridge Univ. Press, 1988. – P. 124.

6. Моляко В. О. Психологічна готовність до творчої праці / В. О. Моляко. – Київ : Знання, 2009. – 36 с.

7. Сайт ADOBE [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.adobe.com/ua/ creativecloud.html?sdid=B4XQ3XKB&mv =search&skwcid=AL!3085!3!33313843743 7!e!!g!!adobe&ef_id=EAIaIQobChMIlsbD5 8LS7gIVGYfVCh0LKwLnEAAYASAAEg LZH_D_BwE:G:s&s_kwcid=AL!3085!3!33 3138437437!e!!g!!adobe!1712281151!6811 9161838&gclid=EAIaIQobChMIlsbD58LS 7gIVGYfVCh0LKwLnEAAYASAAEgLZH _D_BwE (дата звернення: 07.07.20). – Назва з екрана.

Опубліковано: 2021-04-07


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.