МОТИВАЦІЙНІ ОСНОВИ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У СИСТЕМІ ДИСТРИБУЦІЇ
Анотація
Метою цієї статі є визначення мотиваційних основ активізації продажу това-
рів на підприємствах системи дистрибуції. Методика дослідження. У роботі використано
загальнонаукові методи: аналіз, синтез, індукція, дедукція, конкретизація, абстрагування,
метод історичного й логічного дослідження. Результати. Установлено, що оплата праці є
суттєвою складовою мотиваційного механізму на підприємствах системи дистрибуції, яка
сприяє формуванню зацікавленості працівника у високих кількісних та якісних показниках пра-
ці, до професійного зростання й розвитку, в особистій лідерській позиції. Практична зна-
чущість результатів дослідження. Запропоновано певні вимоги до трудової діяльності:
стабільний дохід, стабільна зайнятість, висока заробітна плата, сприятливий соціально-
психологічний клімат у колективі, гідні умови праці, можливість професійного зростання та
просування в кар’єрі, змістовна й цікава трудова діяльність.
Ключові слова: заробітна плата, мотивація, мотиваційні основи, система дистрибуції,
стабільний дохід, стабільна зайнятість, соціально-психологічний клімат, умови праці, про-
фесійне зростання, активізація продажу товарів.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.