ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ДИСТРИБУЦІЇ ЗАСОБАМИ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ

О. І. Шалева / O. Shaleva, І. М. Шиндировський / I. Shyndyrovsky, А. І. Міщук / A. Mishchuk

Анотація


Мета статті полягає у проведенні аналізу змісту та особливостей форму-
вання моделі електронної дистрибуції як складової електронного бізнесу, визначенні пере-
ваг і проблем практичного застосування окремих моделей розбудови систем дистрибуції
суб’єктами електронного ринку, з’ясуванні основних тенденцій і проблем їх втілення в Укра-
їні. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань забезпечено шляхом
використання загальнонаукових і спеціальних методів дослідження, зокрема, діалектичного
підходу, систематизації та узагальнення, аналізу та синтезу, статистичних та економіч-
них методів. Результати. Досліджено та проаналізовано сутність дистрибуції засобами
електронного бізнесу, визначено особливості формування інтегрованої системи дистрибуції
на засадах використання окремих видів організаційних моделей суб’єктів електронного біз-
несу. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що фор-
мування та використання систем дистрибуції засобами електронного бізнесу сприятиме
вдосконаленню процесів доведення продукції вітчизняних товаровиробників за одночасного
зміцнення їх конкурентного статусу завдяки зниженню дистрибуційних витрат та вдоско-
наленню процедур міжсуб’єктної взаємодії. Основні положення дослідження варто врахувати
під час розробки статегій розвитку підприємств-товаровиробників та інших суб’єктів елек-
тронного ринку.
Ключові слова: дистрибуція, електронний бізнес, інтернет-технології, моделі електро-
нної комерції, електронний торговельний майданчик, маркетплейс.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.