СПОСОБИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА» У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
Анотація
Мета статті полягає у визначенні особливостей сучасних методик викладання дисципліни «Економіка підприємства» у вищих навчальних закладах, зокрема, з використанням дистанційних форм навчання. Методика дослідження. У даному аспекті особливо важливим є наукове теоретико-методологічне та системне обґрунтування психологічних, педагогічних і соціологічних програм дистанційної освіти. Результати. Нині перед економічною освітою постає завдання підготувати фахівця, здатного успішно працювати в умовах глобалізації ринку. У статті проаналізовано переваги й недоліки впровадження дистанційної форми навчання у вищих навчальних закладах України як сучасної технології інтерактивного освітнього процесу. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що впровадження в економічну освіту дистанційного навчання сприятиме підвищенню якості освіти у вищих навчальних закладах України.
Ключові слова: дистанційне навчання, інтерактивне навчання, «натуральні» дистанційні університети, провайдери корпоративних тренінгів.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.