АНАЛІЗ МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ЩОДО ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БРЕНДІВ
Анотація
Мета статті – науково-теоретичний аналіз сутності та особливостей методичних підходів до оцінки вартості марочного капіталу та нематеріальних активів. Проведений аналіз дозволяє визначити особливості міжнародних і національних методик оцінки та рейтингування брендів, і на цій основі обирати найбільш прийнятні стратегії та програми розвитку марочного капіталу. В результаті проведеного дослідження методичних підходів до оцінки вартості брендів визначені особливості міжнародних і національних методик оцінки та рейтингування брендів, що є основою соціально відповідальної та професійно-компетентної культури управління активами товарної марки.
Ключові слова: бренд, вартість бренда, методичні підходи, оцінка, рейтинг, марочний капітал.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.