РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ СТВОРЕННЯ БРЕНДА: СУЧАСНИЙ СТАН І ОБЛІКОВЕ ТЛУМАЧЕННЯ
Анотація
У сучасній інформаційній економіці реклама є вагомим чинником впливу на фінансові результати діяльності підприємства. Бренд як результат рекламної кампанії дозволяє суб’єктам господарювання не лише позиціонувати себе на ринку, а й забезпечує отримання економічних вигод у вигляді збільшення виручки від продажів і додаткового прибутку від самого бренда. У цьому контексті актуальною є розробка підходів до управління витратами на рекламу та брендами. Мета дослідження полягає в аналізі впливу реклами на створення нового виду нематеріального активу суб’єкта господарювання – бренда та доцільності здійснення витрат на рекламу, що виникають у суб’єкта господарювання в сучасних умовах. Досліджено вплив реклами на формування бренда, визначено напрями вдосконалення системи управління витратами на рекламу для успішного створення бренда; визначено сфери та умови використання понять: «знак індивідуалізації», «бренд», «торгова марка». Необхідно капіталізувати витрати на рекламу та відображати бренд як нематеріальний актив підприємства.
Ключові слова: реклама, витрати на рекламу, управління витратами на рекламу, бренд, засоби індивідуалізації, торгова марка.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.