Аналiз факторiв, що зумовлюють планування i реалiзацiю комунікаційної полiтики під- приємств промисловостi будiвельних матерiалiв.

А. Ю. БЕРДІН

Анотація


Продумане просування продукції сьогодні є невід'ємною умовою комерційного
успіху. При цьому виробник не може раціонально розподіляти свої грошові кошти та здійснювати безсистемні комунікації. Їх ефективність може бути не просто нульовою, а навіть негативною. Мета статті – аналіз усіх домінантних аспектів, які зумовлюють реалізацію комунікаційної політики на сегменті оптових покупців. Диференційовано сегмент оптових покупців. Виокремлено пріоритетні фактори, що зумовлюють специфіку реалізації продукції промисловості будівельних матеріалів на адресу оптових покупців. При акцентуванні комунікаційних зусиль на сегменті оптових покупців проаналізовано позитивні та негативні аспекти. Комунікаційна політика зосереджена виключно на сегменті оптових покупців, навіть за умови, що саме вони є безпосередніми покупцями, не гарантує абсолютного комерційного успіху.

Ключові слова: комунікаційна політика, просування продукції, оптові покупці.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.