ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА

Л. М. ШИМАНОВСЬКА-ДІАНИЧ, Т. Є. ІЩЕЙКІН

Анотація


Мета статті полягає у доведенні доцільності формування дистриб’юторського
підходу до управління розвитком підприємства. Стаття присвячена визначенню основних чинників і умов формування та впровадження дистриб’юторського підходу до управління розвитком підприємства. Визначено основні умови й особливості формування та впровадження дистриб’юторського підходу до управління розвитком підприємства. Встановлено етапи його впровадження та особливості формування системи відносин із дистриб’юторами. У статті обґрунтовано, що впровадження цього підходу буде сприяти розвитку підприємства. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці розвитку різних підприємств, у тому числі і підприємств роздрібної торгівлі.

Ключові слова: дистриб’ютор, система, управління, дистриб’юторський підхід.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.