ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Мета статті полягає у доведенні доцільності формування дистриб’юторського
підходу до управління розвитком підприємства. Стаття присвячена визначенню основних чинників і умов формування та впровадження дистриб’юторського підходу до управління розвитком підприємства. Визначено основні умови й особливості формування та впровадження дистриб’юторського підходу до управління розвитком підприємства. Встановлено етапи його впровадження та особливості формування системи відносин із дистриб’юторами. У статті обґрунтовано, що впровадження цього підходу буде сприяти розвитку підприємства. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці розвитку різних підприємств, у тому числі і підприємств роздрібної торгівлі.
Ключові слова: дистриб’ютор, система, управління, дистриб’юторський підхід.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.