КЛЮЧОВІ ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ ДИСТРИБУЦІЄЮ В КОМПАНІЇ

Л. М. ШИМАНОВСЬКА-ДІАНИЧ, Т. Є. ІЩЕЙКІН

Анотація


Мета статті полягає у доведенні доцільності використання визначених ключових принципів побудови ефективної системи дистрибуції та управління нею. Cформульовані ключові принципи управління дистрибуцією підприємства з позицій менеджменту і психології
взаємостосунків зі споживачами. Визначено що «дистрибуція» – це свідомий вибір виробником структури та засобів, що дозволять йому дістатися до кінцевих споживачів, і який має ґрунтуватися на певних принципах, що дозволять створити оптимальну систему дистрибуції і здійснювати ефективне управління нею. У статті обґрунтовано, що використання виокремлених ключових принципів буде сприяти як формуванню ефективної системи дистрибуції, так і управлінню нею. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці побудови та управління системою дистрибуції для будь-яких підприємств-виробників.

Ключові слова: дистрибуція, принципи, управління, канали дистрибуції, модель дистрибуції, споживачі.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.