КЛАСИФІКАЦІЯ ОСНОВНИХ СУБ’ЄКТІВ ТА ОБ’ЄКТІВ СУЧАСНОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ УКРАЇНИ
Анотація
Метою статті є уточнення категорії «фармацевтичний ринок», формулювання ознак класифікації типів фармацевтичних підприємств і визначень його об’єктів і суб’єктів
на підставі аналізу літературних джерел і узагальнення. На підставі проведеного дослідження запропоновано інноваційні визначення категорій фармацевтичного ринку. Виокремлено основні групи об’єктів сучасного фармацевтичного ринку, сформульовано визначення типів фармацевтичних підприємств, подано їх класифікацію за ознакою «основні бізнес-процеси». Отримані результати спрямовані на виокремлення основних груп об’єктів сучасного фармацевтичного ринку. Класифікація типів фармацевтичних підприємств за ознакою «основні бізнес-процеси» є універсальною та придатною для використання системою управління будь яких фармацевтичних підприємств України.
Ключові слова: фармацевтичний ринок, фармацевтичні товари, фармацевтичні послуги, обов’язкові взаємодоповнюючі фармацевтичні товари, динамічні запаси фармацевтичних
товарів.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.