ТИПОЛОГІЯ І ПРАГМАТИКА ПРЕЦЕДЕНТНИХ ВИСЛОВЛЕНЬ У ТЕКСТАХ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИ
Анотація
У статті висвітлено природу мови сучасної української реклами як дискурсу прецедентності. Констатовано утвердження статусу реклами як невід’ємного компонента сучасної культури й посилення її впливу на процеси формування мовної свідомості українського соціуму. Визначено джерела поповнення рекламного цитатного тезаурусу. Простежено лінгвальні механізми інтегрування різнодискурсивних прецедентних висловлень у рекламний текст. Схарактеризовано закономірності нетрансформованого (точного) використання прецедентних висловлень (цитат), а також типи їхніх структурно-семантичних трансформацій відповідно до прагматичних інтенцій реклами.
Ключові слова: мова української реклами, цитатний тезаурус реклами, рекламний текст, прецедентне висловлення, точна цитата, трансформована цитата, оцінність цитати.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.