КОНВЕРСІЯ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ТВОРЕННЯ ТЕРМІНОЛЕКСИКИ АНГЛОМОВНОЇ ТЕРМІНОСИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ

Н. С. Сухачова

Анотація


Статтю присвячено дослідженню конверсії як одного із способів творення термінів англомовної терміносистеми менеджменту. Розглянуто словотвірні моделі, за якими утворені конверсивні іменники, прикметники, дієслова й прислівники, що номінують основні поняття менеджменту. У ході дослідження виявлено, що близько 30 % від загальної кількості досліджених конверсивних термінів менеджменту утворилися від складних твірних основ. Доведено, що продуктивність конверсивних моделей із твірними основами складних дієслів свідчить про розширення сфери й різноманітність форм конверсії в сучасній англійській мові.

Ключові слова: англомовна терміносистема менеджменту, конверсія, модифікація семантики похідної лексеми, продуктивність словотвірної моделі, словотвірна модель, термін.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.