КОНТРОЛЬ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ЧИТАННІ ФАХОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Анотація
У статті представлено модель реалізації системи тестового контролю англомовної компетентності в читанні фінансової фахової літератури в умовах сучасного вітчизняного немовного ВНЗ, вибудуваної за принципом циклічності. Детально описано перебіг організації та послідовного здійснення взаємопов’язаного адаптивного тестового контролю з боку викладача й самоконтролю з боку студента на кожному етапі навчального процесу з використанням відповідних тестових завдань та частин тестів з читання. Ключові слова: тестовий контроль, адаптивний тестовий контроль, етап навчання, англомовна компетентність у читанні фахової літератури, контроль з боку викладача, самоконтроль, дискретне тестове завдання, частина з читання тесту.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.