Якості вітчизняного підприємництва та їх становлення наприкінці XIX – на початку XX ст.
Анотація
У статті розглянуто одну з ознак вітчизняного підприємництва – заповзятливість, що являє собою складне й неоднозначне явище. Автор конкретизує дане поняття, розглядає його функції та екстраполює цей феномен на українських підприємців кінця ХІХ – початку ХХ ст., зокрема на представників фірми Яхненків – Симиренків, що займалися цукроварінням. Автор приходить до висновку, що заповзятливість – це необхідна складова бізнесу, оскільки допомагає випередити конкурентів, утримувати лідерство, завоювати нові ринки, а також, як підтверджує логіка розвитку, підвищити ефективність процесів виробництва, менеджменту та інших процесів, а отже, підвищити функціональність будь-якого підприємства в цілому, що так актуально в сучасних умовах економічного розвитку.
Ключові слова: підприємець, підприємництво, промисловці, інновація, заповзятливість
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.