МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МЕРЕЖЕВОЇ ВЗАЄМОДІЇ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

М. В. БОСОВСЬКА

Анотація


У статті доведено необхідність формування мережевої взаємодії між суб’єктами туристичної діяльності як важливого напряму розвитку інтеграційних процесів на рівні підприємств. Мета статті – обґрунтувати методологічні положення та практичні рекомендації щодо формування та розвитку мережевих структур у туризмі. Розроблено методологію формування та розвитку мережевих структур у туризмі на основі структурно-логічного підходу, здійснено систематизацію етапів змістовної та функціональної інтерпретації процесів мережевої взаємодії туристичних підприємств. Розуміння методології мереженої взаємодії дозволило виокремити та обґрунтувати необхідність узгодження загальної стратегії розвитку мережі (корпоративної), стратегії розвитку агентів-учасників (бізнес-одиниць) і стратегії розвитку окремих стратегічних напрямів діяльності (портфельної). Теоретично обґрунтовано комплексні методологічні засади формування та розвитку мережевої взаємодії туристичних підприємств на основі структурно-логічного підходу.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.