СИТУАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНУ «АУТСОРСИНГ»
Анотація
У наукових і бізнес-колах зараз усе частіше обговорюють концепцію аутсорсингу, практичні та теоретичні її аспекти. Мета статті – дослідити та систематизувати підходи до визначення терміна «аутсорсинг», обґрунтувати їх переваги та недоліки, запропонувати новий підхід до поняття «аутсорсинг». Систематизовано погляди науковців до визначення «аутсорсингу» у науковій літературі, сформульовано авторське визначення терміна «аутсорсинг» у контексті запропонованого власного підходу. Процес управління підприємством залежить від конкретних умов і ситуацій, тому основою управлінських рішень повинен бути аналіз різноманітних ситуаційних факторів і їх вплив на функціонування підприємства, що створює умови для подальшого дослідження особливостей аутсорсингу.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.