МАРКЕТИНГ РОЗКОШІ. МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА

Н. М. ПАВЛІШИНА

Анотація


У точці перетину інтересів споживача та продавця, ураховуючи специфіку товару, з’являється можливість реалізації товару. Забезпечення такої можливості і лежить в основі маркетингової діяльності сучасних підприємств. Мета статті – виявлення специфіки поведінки споживачів на ринку товарів розкоші. Надано визначення та зазначено основні компоненти поняття «товар класу люкс». Охарактеризовані параметри, які визначають поведінку споживача у розрізі цінових і нецінових факторів. Розглянуто сучасні моделі поведінки споживача, які можуть бути застосовані для розробки більш цілеспрямованого маркетингового впливу на споживача ринку товарів розкоші. Виявлені та структуровані рушійні сили, які визначають споживчу поведінку на зазначеному ринку.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.