ВИКОРИСТАННЯ БЕНЧМАРКІНГУ В ОПЕРАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Ю. В. БІЛЯВСЬКА

Анотація


Мета статті – розкриття змісту та особливості використання бенчмаркінгу в операційному процесі туристичного підприємства-оператора. Застосування бенчмаркінгу полягає в чотирьох послідовних діях: розуміння деталей власних бізнес-процесів, аналіз бізнес-процесів інших компаній, порівняння результатів своїх процесів із результатами аналізованих компаній і впровадження необхідних змін для скорочення розриву. Систематизовано погляди науковців на зміст і складові бенчмаркінгу на підприємстві. Бенчмаркінг є універсальним засобом, різні його види взаємодоповнюють один одного, не допускаючи кризових ситуацій, тому він є одним із найбільш дієвих методів управління ефективністю підприємства туристичного бізнесу.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.