НОВІ ТЕОРІЇ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ

Г. А. ЗАЯЧКОВСЬКА

Анотація


У ході дослідження природи міжнародного туризму, особливостей його розвитку, структури та динаміки туристичних потоків потрібно вивчити і узагальнити його теоретичні засади на основі альтернативних теорій міжнародної торгівлі та теорії нової економічної географії. Мета статті – виявити прояви альтернативних теорій міжнародної торгівлі та теорії нової економічної географії у сфері міжнародного туризму. Визначено альтернативні теорії міжнародної торгівлі та теорії нової економічної географії, які впливають на розвиток міжнародного туризму. Теорії міжнародної торгівлі та нової економічної географії дають змогу виявити природу та особливості розвитку міжнародного туризму.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.