Моделювання і прогнозування поведінки системи соціального маркетингу роздрібних підприємств

О. О. Тищенко

Анотація


Вдосконалено оптимізаційний підхід до моделювання й багаторівневого прогнозування результатів використання параметрів системи соціального маркетингу на підприємствах роздрібної торгівлі. Результати моделювання та використання параметру стабільного ефекту дозволяють формувати економічно ефективний варіант організації системи маркетингу й забезпечити комерційні підприємства достовірною інформацією щодо необхідності використання принципів і підходів концепції соціалізації бізнес-структур.
Ключові слова: моделювання, прогнозування, соціальний маркетинг, роздрібна торгівля, система маркетингу, соціальна відповідальність, конкурентні переваги.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.