КЛАСИФІКАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ АКТИВІВ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

Г. В. ЄВТУШЕНКО, В. Є. ЛАЗАРЕНКО

Анотація


Метою дослідження статті є визначення маркетингового інтелектуального активу на мікро- та макрорівні, їх класифікація, виявлення особливості кожної групи. Також розглянуто визначення та особливості формування маркетингового інтелектуального активу на мікро- та макрорівні,етапи процесу формування маркетингових інтелектуальних активів, описані чинники формування маркетингових інтелектуальних активів національного господарств. Науково доведено, що маркетингові інтелектуальні активи представлені групою активів, серед яких: репутація, бренд, торгова марка, партнерські активи, клієнтські активи, канали розподілу, що дозволяє розширити перелік марочним капіталом.
Ключові слова: інтелектуальні активи, інтелектуальний капітал, клієнтські активи, маркетингові інтелектуальні активи, марочні активи, партнерські активи, споживчі активи.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.