Маркетингове управління конкурентними перевагами підприємства.

Марина Миколаївна Іваннікова

Анотація


У статті автор висвітлює основні наукові положення маркетингового управління конкурентними перевагами, орієнтуючись на відповідну систему та послідовність трьох етапів – аналітичного, стратегічного й тактичного. Наведена система орієнтує підприємство на виконання маркетингових заходів із досліджень, аналізу, вибору маркетингової стратегії, формування маркетингового потенціалу та організаційного забезпечення означеного процесу.


Ключові слова: конкурентні переваги, система маркетингового управління, маркетингові дослідження, маркетинговий аналіз, маркетингові конкурентні стратегії, організація маркетингової діяльності, маркетингове планування, маркетинговий аудит.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.