Особливості монополізації світового автомобільного ринку.

Наталія Валеріївна Безрукова, Тетяна Сергіївна Комар

Анотація


У статті проаналізовано особливості розвитку автомобільного ринку на сучасному етапі.
Досліджено ключові аспекти його монополізації за рахунок визначення новітніх тенденцій у галузі автомобілебудування. Проаналізовано основні напрями діяльності провідних фірм-виробників галузі, характерні регіональні особливості виробництва та продажів продукції автомобільного ринку, перспективи розвитку галузі в умовах глобалізації. Доведено, що на сучасній стадії розвитку світовий автомобіль

ний ринок характеризується олігополістичною конкуренцією, що поглиблює концентрацію основних ресурсів у провідних автомобільних ТНК.


Ключові слова: глобалізація економіки, транснаціональні корпорації, монополізація світового автомобільного ринку, злиття та поглинання.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.