Використання зовнішніх інформаційних потоків для аналізу зовнішнього середовища господарювання туристичних підприємств

О. М. Іванова

Анотація


Проведено аналіз зовнішнього середовища господарювання туристичних підприємств. Обґрунтовано, що, використовуючи зовнішні інформаційні потоки щодо туристичної сфери (статистичну інформацію), вони можуть успішно планувати свою діяльність, порівнювати її результати із даними регіону та країни. Доведено суттєву роль зовнішніх інформаційних потоків у інформаційній підтримці аналізу зовнішнього середовища господарювання туристичних підприємств.
Ключові слова: інформаційні потоки, зовнішні інформаційні потоки, туристичне підприємство, туристична сфера.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.