Стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування

Н. Н. Бєловолова

Анотація


Досліджено особливості стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування. Встановлено, що зміни організаційної структури суттєво впливають на стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування. Здійснено порівняння застосування управлінських технологій на підприємствах машинобудування. Визначено вимоги до якісного рівня управління маркетинговою діяльністю сучасних підприємств і врахована практика стратегічного управління маркетинговою діяльністю українських підприємств на сучасному етапі функціонування. Запропонована «Нова модель управління» та модель створення довгострокової цінності підприємства, яку можна застосовувати на підприємствах машинобудування.
Ключові слова: стратегія, управлінські технології, маркетингова діяльність, організаційна структура, ієрархічна модель.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.