Бізнес-план – основний підхід до формування стратегії розвитку торговельного підприємства.

Наталя Михайлівна Тягунова, Ольга Миколаївна Вечірко

Анотація


У статті розглянуто основні принципи розробки і впровадження бізнес-планів у торговельних підприємствах. Проведено дослідження принципів бізнесу-планерування в сучасних економічних умовах. Здійснений аналіз взаємозв’язку економічних показників діяльності торгівельного підприємства, його площ і структури асортименту на терміни розроблених стратегічних і тактичних бізнес-планів.


Ключові слова: торгівельне підприємство, бізнес-план, довгострокове і короткострокове бізнес-планерування, стратегія розвитку, ризик, конкурентоспроможність.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.