Перспективні види реклами сільського туризму.

Оксана Іванівна Голубовська

Анотація


У статті проаналізовані найбільш поширені види реклами. Досліджені нетрадиційні напрями, що є найбільш перспективними в галузі сільського туризму. Оскільки потенційними споживачами послуг сільського туризму є саме міські жителі, тому велика увага приділена інтернет-рекламі, як найбільш доступній для можливих клієнтів та дешевій порівняно з поліграфічною продукцією. Також описані схеми її використання та труднощі, які виникають на шляху власників агроосель. Визначені переваги використання різноманітних рекламно-інформаційних плакатів.


Ключові слова: реклама, сільський туризм, каталог, інтернет, агрооселя.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.