Розвиток гуртової торгівлі на ринку споживчих товарів України.

Андрій Іванович Тимчина

Анотація


Стаття присвячена актуальним питанням розвитку гуртової торгівлі на ринку споживчих товарів України. Функціонування гуртових посередницьких формувань є об’єктивним наслідком процесів розподілу і спеціалізації праці. Підприємства гуртової торгівлі цікаві як ринку виробництва, так і ринку роздрібної торгівлі своїми логістичними аспектами діяльності.


Ключові слова: гуртова торгівля, ринок споживчих товарів, гуртові посередницькі підприємства, дилери, дистриб’ютори, комісіонери, брокери, агенти, представництва, філії, торговельні дома.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.